Αν τα σλόγκαν των μεγάλων brands έλεγαν την αλήθεια

Published On 16 July 2014 | By Χριστίνα Καραβοκύρη | Frog Pic(k)s

Το blog “Honest Slogans” αναδεικνύει αυτά που πραγματικά σκέφτονται οι άνθρωποι για πολύ γνωστά προϊόντα.

Οι εταιρείες επενδύουν μεγάλα χρηματικά ποσά σε διαφημίσεις ώστε να κάνουν τα προϊόντα τους να μοιάζουν άψογα. Ιδιαίτερα σημαντικό στην προώθηση των προϊόντων είναι το κεντρικό σλόγκαν κάθε διαφημιστικής εκστρατείας. Εκεί είναι που «χτυπάει» ο Clif Dickens, προσπαθώντας να αναδείξει «αυτό που πραγματικά σκέφτονται οι άνθρωποι» για τα μεγάλα brands.

Στο blog του “Honest Slogans”, ο γραφίστας από το Nashville αντικαθιστά τα κεντρικά σλόγκαν των διαφημίσεων με δικά του, που είναι πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα.

ikea

IKEA: Βάζουμε μέσα έξτρα κομμάτια, απλά για να σας παιδεύουμε!

victoria secret

VICTORIA’S SECRET: Μειώνοντας την γυναικεία αυτοεκτίμηση από το 1977

lays

LAY’S: Αέρας με γεύση

bic

BiC: Πιθανότατα δεν το αγοράσατε

urban outfitters

 URBAN OUTFITTERS: Πληρώστε για να μοιάζετε με άστεγο

monopoly

MONOPOLY: Ένας πολύ καλός τρόπος να καταστρέψετε φιλίες

gillette

GILETTE: Απλώς θα συνεχίσουμε να προσθέτουμε κι άλλες λεπίδες

itunes

iTunes: ΔΕΝ έχω διαβάσει τους όρους και τις προϋποθέσεις

pepsi

PEPSI: Όταν δεν υπάρχει Coca Cola

linkedin

LinkedIn: Συνδέσου με ανθρώπους – για κανέναν απολύτως λόγο

mac

McDonald’s: Επειδή έχεις μόνο 4 δολάρια

crayola

CRAYOLA: Το λευκό σας είναι παντελώς άχρηστο

* Επισκεφθείτε το blog και το Facebook page των Honest Slogans

Like this Article? Share it!

About The Author

: Σπουδάζει Πολιτικές Επιστήμες και Ιστορία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Έχει εργαστεί στο παρελθόν στους ραδιοφωνικούς σταθμούς Βήμα FM και trollradio.gr καθώς και στο μουσικό κανάλι MTV.