Αν τα σλόγκαν των μεγάλων brands έλεγαν την αλήθεια
Το blog “Honest Slogans” αναδεικνύει αυτά που πραγματικά σκέφτονται οι άνθρωποι για πολύ γνωστά προϊόντα.
Οι εταιρείες επενδύουν μεγάλα χρηματικά ποσά σε διαφημίσεις ώστε να κάνουν τα προϊόντα τους να μοιάζουν άψογα. Ιδιαίτερα σημαντικό στην προώθηση των προϊόντων είναι το κεντρικό σλόγκαν κάθε διαφημιστικής εκστρατείας. Εκεί είναι που «χτυπάει» ο Clif Dickens, προσπαθώντας να αναδείξει «αυτό που πραγματικά σκέφτονται οι άνθρωποι» για τα μεγάλα brands.
Στο blog του “Honest Slogans”, ο γραφίστας από το Nashville αντικαθιστά τα κεντρικά σλόγκαν των διαφημίσεων με δικά του, που είναι πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα.
IKEA: Βάζουμε μέσα έξτρα κομμάτια, απλά για να σας παιδεύουμε!
VICTORIA’S SECRET: Μειώνοντας την γυναικεία αυτοεκτίμηση από το 1977
LAY’S: Αέρας με γεύση
BiC: Πιθανότατα δεν το αγοράσατε
URBAN OUTFITTERS: Πληρώστε για να μοιάζετε με άστεγο
MONOPOLY: Ένας πολύ καλός τρόπος να καταστρέψετε φιλίες
GILETTE: Απλώς θα συνεχίσουμε να προσθέτουμε κι άλλες λεπίδες
iTunes: ΔΕΝ έχω διαβάσει τους όρους και τις προϋποθέσεις
PEPSI: Όταν δεν υπάρχει Coca Cola
LinkedIn: Συνδέσου με ανθρώπους – για κανέναν απολύτως λόγο
McDonald’s: Επειδή έχεις μόνο 4 δολάρια
CRAYOLA: Το λευκό σας είναι παντελώς άχρηστο
* Επισκεφθείτε το blog και το Facebook page των Honest Slogans