Frog pic(k)s: Όταν απλοί άνδρες αντικαθιστούν τα μοντέλα
Ο άνδρας της διπλανής πόρτας ίσως είναι πιο γοητευτικός από τα γνωστά, «τέλεια» μοντέλα.
Στο πρόσφατο παρελθόν είδαμε αρκετά γυναικεία brands να τοποθετούν σαν κεντρικά πρόσωπα στις διαφημίσεις τους απλές γυναίκες και όχι μοντέλα- και μάλιστα χωρίς να χρησιμοποιούν ρετούς. Ωστόσο μέχρι σήμερα δεν είχαμε ξαναδεί άνδρες σε αυτόν τον ρόλο, μέχρι που η βρετανική εφημερίδα The Sun ζήτησε από άνδρες αναγνώστες να αναπαραστήσουν ήδη υπάρχουσες, δημοφιλείς διαφημίσεις εσωρούχων.
Τα τελευταία χρόνια οι άνδρες βομβαρδίζονται από αμέτρητες διαφημίσεις που προβάλλουν συγκεκριμένα πρότυπα ομορφιάς και σωματότυπου από επαγγελματίες μοντέλα και αθλητές. Παρόλα αυτά το αποτέλεσμα που φτάνει σε εμάς είναι σε μεγάλο βαθμό παραποιημένο, με υπερβολικό Photoshop, παραλλαγμένο φωτισμό και λάδι, έτσι ώστε η φωτογραφία να μην παρουσιάζει κανένα ψεγάδι. Μόνο που αυτό δεν παραπέμπει σε φυσιολογικούς ανθρώπους αλλά σε πλασματικές εικόνες.
Μέσα από τις φωτογραφίες αντιλαμβάνεται κανείς ότι το πόσο σέξυ είναι κάποιος δεν έχει να κάνει με το ύψος, το βάρος ή το ποσοστό λίπους που έχει στο σώμα του- κάτι που ισχύει άλλωστε και για τις γυναίκες. Το project παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και καταφέρνει να περάσει ένα ηχηρό μήνυμα.